Klantenservice
Bedenktijd & retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Iedere consument heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat, niet gebruikt en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected] of via ons contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden tenzij de aangegeven levertijd afwijkt. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 3,95 voor bestellingen Nederland
€ 6,95 voor bestellingen België
Levering verloopt via de postbode of pakket bezorger van DHL of Post.NL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Indien besteld voor 15:00. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen wij zijn daarin geheel afhankelijk van de diensten van de vervoerder. Met feestdagen dien je er wel rekening mee te houden dat de bezorging met 1 – 2 dagen kan vertragen.
Meest gestelde vragen
Hier vindt je antwoord op de meest gestelde vragen.
Wil je het product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met [email protected] of via ons contactformulier. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Per ongeluk een verkeerd artikel besteld? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op 088 2400 499. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Op het moment dat je een verkeerd artikel heb ontvangen neem dan contact op met ons zodat we ervoor kunnen zorgen dat het juiste artikel naar je toegestuurd wordt. Tevens zullen wij een retourlabel per mail versturen om het verkeerde artikel te retourneren aan ons.
Op het moment dat het artikel stuk is vragen wij je contact op te nemen met ons. Het zou fijn zijn als je ons foto’s van de beschadiging kan sturen zodat wij het netjes kunnen afhandelen.