[qodef_tabs type=”vertical” top_offset=”12px”][qodef_tabs_item tab_title=”Kan mijn bestelling ook als cadeau verstuurt worden?”]

Kan mijn bestelling ook als cadeau verstuurt worden?

Wij bieden u de mogelijkheid om u bestelling te laten verpakken in een papieren tas.  Voor de gekleurde tasjes betaald u € 0,45 extra & voor de zwart-witte tasjes € 0,55. Deze service vindt u bij het afrekenen

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”6107″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Wat is de levertijd?”]

Wat is de levertijd?

De levertijd kan per artikel afwijken. Wij hebben de levertijd per artikel aangeven. Mocht dit onverhoopt afwijken dan laten wij u dit direct weten.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”6105″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Waarom is de verzenddoos niet nieuw?”]

Waarom is de verzenddoos niet nieuw?

Omdat wij zo milieu bewust werken, hergebruiken wij de dozen voor het versturen. Maar als het als een cadeau gestuurd worden zullen wij zeker rekening houden met welke doos wij gebruiken. Ook het verpakkingsmateriaal in de dozen is als eens eerder gebruikt. Bij sommige artikelen zullen wij daarvan gebruik moeten maken vanwege de kwetsbaarheid tijdens transport.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”6112″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Welke artikelen zijn geschikt voor de brievenbus?”]

Welke artikelen zijn geschikt voor de brievenbus?

In de webshop geven wij aan als het artikel geschikt is voor versturing als brievenbuspakket. De kosten voor het verzenden hiervan bedraagt € 3,95. Wel dient er rekening mee gehouden te worden dat dit door de Post.nl gedaan wordt. Dat houdt in dat deze niet op maandag bezorgt wordt. Tevens is de levertijd 1 – 2 dagen. Zodra het pakket verstuurd wordt krijgt u van ons een trackingscode om de zending in de gaten te houden.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”6114″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Met welke vervoerder worden de bestelling verstuurd?”]

Met welke vervoerder worden de bestelling verstuurd?

Op het moment dat uw bestelling geschikt is als brievenbuspakket dan wordt deze verstuurd met Post.nl. Deze levert helaas niet op maandag. Alle andere bestelling zullen verstuurd worden met DHL. Deze levert niet op zondag. De bedoeling is op het moment dat u van ons de tracking code krijgt dat de zending binnen 24 uur geleverd dient te worden. Helaas kunnen wij dit niet 100% garanderen. Hou daarom uw zending in de gaten.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”6116″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Is het mogelijk om een bestelling retour te sturen?”]

Is het mogelijk om een bestelling retour te sturen?

Als een artikel u niet bevalt is het mogelijk deze terug te sturen. Wel zijn daar een aantal voorwaarden aan verbonden. Het artikel mag niet gebruikt zijn, moet in de originele verpakking zitten & moet in de verzenddoos retour gestuurd worden. Retour sturen van een artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst. De kosten voor het retour sturen van het artikel zijn voor eigen rekening. Bij ontvangst van het artikel wordt gecontroleerd of deze aan de voorwaarden voldoet en als dat zo is dan wordt bedrag aan u terug betaald.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”1186″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Wat is de garantieperiode van een artikel?”]

Wat is de garantieperiode van een artikel?

De garantie van een artikel verschilt per producent. Dit zit meestal tussen de 14 – 30 dagen. Op het moment dat er iets mis is met het artikel dient u dit direct aan ons te melden. Wij nemen dan contact met de producent en zullen u dan laten weten wat wij voor u kunnen betekenen.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”1153″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Mijn bestelling klopt niet?”]

Mijn bestelling klopt niet?

Heel soms gebeurt het dat er iets niet goed gaat met een bestelling. Mocht dat bij u het geval zijn dan bieden wij u op voorhand al onze excuses aan. Als er iets niet klopt bij u bestelling dan is het wel de bedoeling dat u dit binnen 24 – 48 uur na ontvangen gemeld wordt bij ons. Dit geldt ook voor beschadigingen.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”1188″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Mijn bestelling is beschadigd tijdens transport, wat moet ik doen?”]

Mijn bestelling is beschadigd tijdens transport, wat moet ik doen?

Ondanks dat wij u bestelling zorgvuldig verpakken kan er tijdens het transport wel eens wat mis gaan. Mocht uw artikel beschadigd zijn dan moet dit binnen 24 – 48 uur na ontvangen gemeld wordt bij ons. Graag ontvangen wij van u een mailtje met daarin de wat er mis is met het artikel en een foto.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”1188″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][qodef_tabs_item tab_title=”Mijn pakketje is zoek, wat nu?”]

Mijn pakketje is zoek, wat nu?

Helaas gebeurt het wel eens dat een pakketje zoekt raakt bij transport. Ziet u in uw tracking code dat u pakket blijft hangen dan kunt u dit ons melden. Wij gaan dan kijken bij de vervoerder of zij weten waar het pakketje is gebleven. Als het zoekt geraakt is door de vervoerder zullen wij de zending nogmaals, kosteloos naar u versturen.

[qodef_single_image enable_image_shadow=”no” image=”1188″ image_size=”full”][/qodef_tabs_item][/qodef_tabs]
0
Scroll naar top