Meest gestelde vragen

Bestellen

Zodra een bestelling geplaatst is wordt er automatisch een mail gestuurd? Als het de eerste keer is dat je bij ons besteld kan deze misschien in je spambox terecht gekomen zijn. Soms kan het ook zo zijn dat het mailadres verkeerd is ingevoerd. Mocht dit zo zijn laat het ons dan even weten. Staat de bevestigingsmail niet in je spambox, neem dan even contact met ons op.

Zodra de bestelling door ons is afgeleverd bij Post.NL krijgen jullie van ons een mail met de trackingscode.

 

Bij het plaatsen van de bestelling krijg je de mogelijkheid om aan te geven waar je het bezorgt wilt hebben.

Ja dat kan. Bij het plaatsen van de bestelling hebben wij een blokje met notities. Daar kan je aangeven al je een andere bezorgdag wilt hebben.

Wij hebben de mogelijkheid om de bestelling in een cadeautasje of zakje te doen. Dit kan aangegeven worden bij de notities. Hier zijn geen extra kosten voor. 

Op het moment dat je erachter komt dat er een foutje staat in het afleveradres laat het ons dan direct weten. Dan  kunnen wij dit nog aanpassen.

Op het moment dat je erachter komt dat je het verkeerde product hebt bestelt geef dit dan direct, telefonisch aan ons door. Dan kunnen wij ervoor zorgen dat het gecorrigeerd wordt. Mocht er een prijsverschil zijn dan overleggen wij met jou voor de beste oplossing.

Wij vragen een bijdrage voor de verzendkosten. Voor Nederland is dit een bedrag van € 3,95. Voor België bedraagt dit €6,95.

Voor andere landen gelden andere bedragen. Wil je weten wat de kosten zijn, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch maar ook via ons contactformulier.

Garantie - Klachten - Retourneren

Op het moment dat een pakket beschadigd aangeleverd wordt en de bezorger is er nog laat de bezorger hier dan een aantekening van maken. Je mag ook de bestelling weigeren.

Is het pakket geaccepteerd neem dan foto’s van het pakket voordat je deze opent.  Het kan natuurlijk zo zijn dat alleen de doos beschadigd is maar als de inhoud ook beschadigd is dan hebben wij bewijs nodig om het probleem op te lossen met Post.NL. Dan hebben wij ook foto’s nodig van het beschadigde artikel.

Meld schade zo snel mogelijk bij ons. Doe dit binnen 2 werkdagen.

Wij doen er alles aan om producten onbeschadigd te leveren. Soms komt het wel eens voor dat een artikel beschadigd is als je het uit de verpakking haalt. Maak een foto van de beschadiging en laat het ons zo snel mogelijk weten. Wij zorgen dan voor een correcte oplossing.

Op het moment dat je een artikel ontvangen heb en het is niet naar wens dan heb je 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Het artikel moet wel onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Het mag niet gebruikt zijn. Passen is natuurlijk wel toegestaan.

Retourneren kan met dit formulier: herroepingsformulier

Op het moment dat je een artikel retour wilt sturen omdat het toch niet zo is als dat je dacht dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

Is een artikel beschadigd aangekomen dan zijn de retourkosten voor ons. Wij zullen je dan een retourlabel mailen waarmee je het naar ons kan versturen. Neem hiervoor contact met ons op.

Heb je een artikel dat niet naar wens is dan kan je het terugsturen naar ons. Op het moment dat het pakketje bij ons is aangekomen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen teruggestort wordt.

Het gewenste artikel kan je bij ons in de webshop opnieuw bestellen.

De waardering van www.saponi.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 210 reviews.
Wachtlijst Als je je mailadres hier achter laat zullen wij je informeren zodra het product weer op voorraad is.
0
    0
    Winkelwagen
    Je winkelwagen is leegReturn to Shop