Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Schade door transport dient u ons direct te melden na ontvangst van de door u bestelde goederen. Graag ontvangen wij een foto per mail van de desbetreffende schade.

Klachten

Heeft u een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 088 2400 499 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar ons.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden: uw ordernummer, uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer.

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Saponi
T.a.v. Afdeling Klachten
Cannenburg 78
2135 CH HoofddorpZodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

0
Scroll naar top